Job 12 van 18


Report this listing

Solliciteren



administratief medewerker archief- en documentbeheer voor de dienst erfgoed


Functie

Samen met de informatiebeheerder sta je in voor de dagelijkse werking van het stadsarchief om een kwaliteitsvolle dienstverlening aan de stadsdiensten en externe klanten (onderzoekers, genealogen, e.a.) te garanderen. Je werkt mee aan de digitale ontsluiting en -archivering en je ondersteunt het document- en informatiebeheer binnen de stadsadministratie. Je bent verantwoordelijk voor de opschoning en selectie van het archief. In overleg met de informatiebeheerder en de depotverantwoordelijke voer je de elementaire materiële zorg uit voor het bewaarde archiefmateriaal en de documentaire collecties.

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een diploma secundair onderwijs (SO). Een getuigschrift van de opleiding Archiefmedewerker aan de Bibliotheekschool is een pluspunt
  • Relevante professionele ervaring in een archief- of informatiedienst, een cultureel-erfgoedorganisatie of een administratie is een meerwaarde
  • Je hebt basiskennis van de verschillende aspecten van praktisch archiefbeheer (verwerving, selectie, behoud/vernietiging, ordening en ontsluiting enz.)
  • Hedendaags document- en informatiebeheer, digitale archivering, digitalisering en de problematiek van digitale duurzaamheid boeien je in het bijzonder. Je beschikt over enige kennis ter zake en wil deze graag verder ontwikkelen
  • Je bent een teamspeler, efficiënt, uitermate klantgericht en nauwkeurig
  • Je bent snel beschikbaar
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en toont veel organisatiebetrokkenheid
  • Je hebt een positieve en enthousiaste ingesteldheid, neemt initiatief en kan zelfstandig werken
  • Je bent flexibel naar taken en werkomstandigheden en je bent bereid je bij te scholen indien nodig.

§ Je vertoont een gedrag dat in overeenstemming is met de eisen van de functie waarvoor je solliciteert en je geniet de burgerlijke en politieke rechten

  • Kopieerwerk verrichten
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

  • Meewerken aan een bruisende stad in verandering binnen een team van fijne collega’s
  • Een voltijdse arbeidsovereenkomst van bepaalde duur voor de duur van 2 jaar met de mogelijkheid tot een arbeidsovereenkomst onbepaalde duur met een salarispakket in de weddeschaal C1-C3 geïndexeerde bruto maandwedde: geïndexeerde bruto maandwedde: minimum 2303,38 euro, maximum 4215,8 euro
  • Heel wat extralegale voordelen: maaltijdcheques (8 euro/dag), hospitalisatieverzekering, extralegaal pensioen, laptop ter beschikking, smartphone met abonnement, gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer, fietsvergoeding en ecocheques
  • Respect voor jouw work-life balans: 35 dagen jaarlijkse vakantie, collectief verlof tussen kerst en nieuwjaar
  • Relevante ervaring en anciënniteit worden in aanmerking genomen

Solliciteren

Sofie Schrevens
016 24 73 77
sofie.schrevens@tienen.be

Solliciteren